İKÜ İşletme Bölümü tarafından KOBİ’lerin büyüme ve markalaşma yolculuğunu desteklemek amacıyla bu yıl “Tırtıldan Kelebeğe” temasıyla düzenlenen "12. Kobiler ve Verimlilik Kongresi"; güçlü konuşmacılara, değerli katılımcılara ve ilham verici oturumlara sahne oldu.
6 Kasım Çarşamba günü Bakırköy yerleşkesi Ataköy binasındaki Akıngüç Oditoryumu ve Sanat Merkezi'nde tam kapasiteyle gerçekleştirilen kongre, İşletme Bölüm Başkanımız & Kongre Başkanı Doç. Dr. Murat Taha Bilişik’in açılış konuşmasıyla başladı. İKÜ mezunu ve aynı zamanda İşletme Bölüm Başkanı olan Doç. Dr. Murat Taha Bilişik konuşmasında, markalaşmanın önemini vurguladı. Hocamız ayrıca bir eğitim markası olarak 64. yılını tamamlayan Kültür Eğitim Kurumlarının ve 27. senesini dolduran İstanbul Kültür Üniversitesi'nin parlayan değerine dikkat çekti.
Kongre; Rektörümüz Prof. Dr. Fadime Üney Yüksektepe ve Mütevelli Heyet Başkanımız Dr. Bahar Akıngüç Günver’in açılış konuşmalarının ardından, Yüzyıllık Markalar Derneği Başkan Yardımcısı Asude Alkaylı ve İkitelli KOSGEB Müdürü Selim Serkan Ercan’ın konuşmalarıyla devam etti.
Kongrenin programı “Markalaşmış İşletmelerin Başarı Yolculuğu” paneli ile devam etti. Doç. Dr. Murat Taha Bilişik’in moderatörlüğünde gerçekleştirilen panelde; Hatemoğlu CMO Füsun Aksoyek Saykı, Tudors Yönetim Kurulu Başkanı Yaşar Ayaydın, Atasun Mağaza Operasyon Direktörü Yalçın Yıldırım ile SEIKO Optical Turkey Satış ve Pazarlama Direktörü Faruk Ulusoy konuşmalarıyla başarılı markalaşma sürecine ışık tuttular.
Kongrenin ikinci paneli, “Girişimcilerin Sürdürülebilir Marka Yaratma Reçeteleri” konusu ile İşletme Bölüm Başkan Yardımcımız Dr. Öğr. Üyesi Tuğçe Ezgi Soyaltın’ın moderatörlüğünde yapıldı. Panelde; Bora Plastik Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Emirhan Bora, KPMG Denetim ve Güvenlik Hizmetleri Ortağı Erman Durmaz, Spact Yönetici Ortağı Müge Karahan ve NETPAK Yönetim Kurulu Üyesi Özge Avcı Paşaoğlu konuşmalarını gerçekleştirdiler.
Kongre; iki oturum şeklinde Önder Öztunalı Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen Bildiri Sunumları Programı ile tamamlandı.
Tüm gün boyunca süren, bilim ve sanayi dünyasından çok geniş bir katılımın olduğu, markalaşmada başarı hikayeleri ve markalaşma stratejilerinin tartışıldığı kongrenin ülkemiz adına fayda sağlamasını umuyoruz.